About Me

My photo
1. sekolah kebangsaan batu gajah melaka (1996-2001) 2. sekolah menengah kebangsaan bandar baru salak tinggi (2002-2004) 3. sekolah menengah sains selangor (2005-2006) 4. centre for foundation studies iium petaling jaya (2007-2009) 4. iium kuantan campus (2009-2014 insyaAllah)

Friday, March 18, 2011

Teringin nak ada ladang Arnab...he3...

Bertemu kembali...

Entry kali ini amat menarik...

2-3 hari ni aku duk baca blog2 pasal arnab...

dari penternak arnab secara besar2an ke penternak yg hanya sekadar membela arnab sebagai pet shaja....

kadang2 aku terpikir, nak juga aku buka ladang kecik arnab kat tepi rumah sewa aku ni...

mane la tau ade rezeki skit buleh jual arnab2 tu...



dpt buat sumber pendapatan tambahan...

ye la scholar JPA status B...

mmg tak cukup dgn taraf hidup kat kuantan ni...

kawasan pekan je tp mahal betul...

sewa rumah mau rm400...

Alor Setar pun ade lagi sewa RM250...

nape la mahal sgt kat kuantan ni...

semoga Impian aku nak buka ladang kecik arnab akan tercapai...



insyaAllah...


No comments:

Post a Comment