About Me

My photo
1. sekolah kebangsaan batu gajah melaka (1996-2001) 2. sekolah menengah kebangsaan bandar baru salak tinggi (2002-2004) 3. sekolah menengah sains selangor (2005-2006) 4. centre for foundation studies iium petaling jaya (2007-2009) 4. iium kuantan campus (2009-2014 insyaAllah)

Wednesday, November 30, 2011

Short case yang sedih

Dr Fareez: ni tgn cam ni buleh kasi markah lebih ek??
Aku: Buleh.

Terus Dr Fareez bawa aku pi ke respiratory wing. emm mmg dah agak dah dpt kes respi. tp aku mmg cuak. sbb respi mmg susah skit findings die. aku pun buat la. dah susun elok. tetiba tgn sakit.

Dr Fareez: tgn sakit ek. terus examine kat blakang.

aku pun buat la. tapi tetiba mental block. sume jadi blur. byk yg Dr kena tolong. Bila present finding mmg aku blur. mmg tak dpt appreciate any findings pun. so cam ntah la. dlm kepala dah fail la. present pun merapu. aku pun kuar duk tepi tangga sebelah ward 8c. termenung. smpi Dr Fareez kuar, " Lepas ni kamu re-exam".."buat betul2."

fuh peluang kedua Allah bagi aku tak kan sia-sia kan...

-Bersambung-

No comments:

Post a Comment