About Me

My photo
1. sekolah kebangsaan batu gajah melaka (1996-2001) 2. sekolah menengah kebangsaan bandar baru salak tinggi (2002-2004) 3. sekolah menengah sains selangor (2005-2006) 4. centre for foundation studies iium petaling jaya (2007-2009) 4. iium kuantan campus (2009-2014 insyaAllah)

Friday, October 22, 2010

post yg ke 100..menentang penghinaan terhadap Islam..

Alhamdulillah akhirnya dapatlah aku menyudahkan 100th post aku kat blog ni. Walaupun ada beberapa post aku copy and paste tapi tak jadi masalah sebab aku ingin memberitahu perkara yang sebenar kepada mereka yang membaca blog aku. untuk post kali ini mungkin ramai tertanya-tanya, menenang penghinaan terhadap Islam. Sekarang hangat isu festival fesyen Islam yang dianjurkan baru-baru ini. Festival yang dinaungi oleh isteri perdana menteri yang perasan dia 1st Lady of Malaysia. Memang perasan, gelaran tu hanya untuk isteri yang dipertuan Agong. Ngek betul rosmah ni. Dah makin menjadi-jadi. Untuk kisah selanjutnya sila lihat link (http://episodeperjuangan.blogspot.com/2010/10/memo-taubat-buat-rosmah.html) aku ni baru lagi. Tak reti nak letak gambar kat blog. Aku rela kena tahan masuk ISA mempertahankan perkara ini. Memang teramat menghina Islam. Mana pergi perkasam? pejuang Islam Umno yang senyap saja bila perkara ini terjadi. Bila ada orang bukan Islam masuk masjid marah. Macam orang tu kencing dalam masjid. Padahal datang memberi sumbangan saja. Mereka lupa macam mana barisan nasional guna masjid untuk majlis bacaan yassin untuk calon mereka yang bukan beragama Islam di Hulu Selangor. Memang meludah di langit kena muka sendiri. Wahai rosmah, taubat la kamu. Dah la orang benci kamu, silap-silap Allah murka kat kamu. Jangan sebab kamu, kami hamba yang selalu bertawakal kepada Allah menjadi mangsa bala yang Allah turunkan atas perbuatan kamu itu. KAMI BENCI ROSMAH!!!ROSMAH PERLEKEHKAN ISLAM...

No comments:

Post a Comment