About Me

My photo
1. sekolah kebangsaan batu gajah melaka (1996-2001) 2. sekolah menengah kebangsaan bandar baru salak tinggi (2002-2004) 3. sekolah menengah sains selangor (2005-2006) 4. centre for foundation studies iium petaling jaya (2007-2009) 4. iium kuantan campus (2009-2014 insyaAllah)

Tuesday, September 14, 2010

Selamat Hari Raya

Salam Aidilfitri buat semua yang membaca blogku ini. Jarang aku nak update blog ni sebab busy sangat, sebelum raya orang duk beli baju raya, aku pi beli pensil dan pemadam raya buat end block 1 year 2 exam. boleh tahan exam kali ni even aku rasa exam ni mudah jika dibandingkan dengan 4 exam sebelum ni tapi aku berharap sangat result yang terbaik untuk ku.

Alhamdulillah sebulan selesai kita berpuasa, diharapkan apa jua amalan kita sepanjang ramadhan yang lalu tidak terhenti di situ. Semoga momentum ramadhan yang lalu dapat diteruskan setiap masa.

Alhamdullilah sudah masuk 5 Syawal. Kemeriahan Syawal masih lagi terasa. Banyak kenanganku sepanjang hari raya yang lalu. Maklumlah buat pertama kali bergelar suami orang. Perayaan bersama Syaheeda isteriku tersayang menjadikan raya kali ini lebih bermakna.

Raya pertamaku di Kampar Perak. 6jam perjalanan dari Kuantan ke Kampar menggunakan bas Utama Ekspress. Seronok dalam hatiku tak terkata. Buat pertama kalinya aku tidak pulang sepanjang block lepas. Aku malas skit nak jalan2 bulan2 puasa ni. Letih sume ada. Pagi raya seperti biasa solat sunat hari raya, maaf bermaafan, jamuan, marhaban menjadi penyeri pagi raya. Di malamnya kami sekeluarga berkumpul untuk jamuan bersama.

Raya kedua aku berangkat ke Alor Setar, beraya bersama keluarga Isteri di sana. Seronok jumpa tok wan, tok, mak ngah, depa sume peramah. Best sangat2.

Cukuplah buat kali ini. Selamat Hari Raya MAaf Zahir Batin kalau ada terkutuk ke, dalam blog ni especially buat geng2 Umngok...ha3...

No comments:

Post a Comment